VISSZA A NYITÓOLDALRA FŐOLDAL

Arrow up
Arrow down

Haláleset anyakönyvezése

Az anyakönyvezés hivatalból történik.

Az anyakönyvezést az elhunyt családtagja vagy személyesen, vagy megbízás útján – temetkezési vállalakozón keresztül – kezdeményezi, annak a településnek az Anyakönyvi Hivatalánál, ahol a haláleset történt.

Szükséges dokumentumok:

        - a haláleset bejelentéséről készült jegyzőkönyv,

        - halottvizsgálati bizonyítvány (kórház vagy háziorvos állítja ki),

        - az elhunyt személyazonosító igazolványa  (ha van, lakcímkártya is),

        - születési anyakönyvi kivonat (ha az elhunyt nem helyben született),

    - házas családi állapotúaknál házassági anyakönyvi kivonat (ha az elhunyt nem helyben kötött házasságot).

Az eljárás illetékmentes.

Az eljárás jogi alapjai:

     2002. évi XLV. törvény az anyakönyvekről, a házasságkötési eljárásról és a névviselésről

     6/2003. (III.7.) BM rendelet a végrehajtásról

Az ügyintézés helye: 6781 Domaszék, Köztársaság tér l. sz.., Anyakönyvi Hivatal

      földszint 9. számú szoba:

Ügyintéző: Szűcs Józsefné ügyintéző

Tel.: 62 / 284-011 / 113 m.

Email: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Ügyfélfogadás rendje:
Hétfő 8 órától 16 óráig
Kedd 8 órától 12 óráig
Szerda 8 órától 16 óráig
Csütrötök Ügyfélfogadás nincs
Péntek 8 órától 12 óráig

kozlony allamkincstar logo njt

magyarorszag hu

csmkh