legifoto2.jpg

ÜGYINTÉZÉS

 

Köszöntjük Önt Községünk elektronikus ügyintézési oldalán!

Fő célkitűzéseink között tűztük ki az Önkormányzat ügyfélbarát erősítését, így az e-ügyintézés folyamatainak folyamatos bővítését, melynek segítségével akár otthonról is, kényelmesen kezdeményezheti különböző ügyeinek intézését.

Azoknál az ügyeknél, amelyek nem indíthatók elektronikusan, tájékozódhat a szükséges nyomtatványokról és törvényi háttérről, valamint az ügyintézés helyéről, az ügyintézők elérhetőségéről, valamint annak pontos helyéről is.

Reméljük, hogy szolgáltatásunk használatával még egyszerűbbé válik hivatalos ügyeinek intézése!

 

 Igénybe vehető elektronikus ügyintézési szolgáltatások 

  • Adóegyenleg lekérdezés

Az ügyfél lekérheti adott településhez tartozó helyi adó egyenlegét. Az egyenleg lekérdezéséhez a felhasználónak a KAÜ-s azonosítás után meg kell adnia az adóazonosító jelét, vagy adószámát is. Azonosítás után a felhasználó lekérdezheti az adott adott önkormányzati adóhatóságnál fennálló személyes adóegyenlegét, vagy képviseleti joggal felruházott személyként azon (természetes vagy jogi) személyek egyenlegét, amelyekkel kapcsolatban az önkormányzatnál jogosult eljárni.

  • Ügykövetés

A bejelentkezett felhasználók lekérdezhetik az általuk az ASP Önkormányzati Hivatali Portál felületén elektronikusan indított helyi önkormányzati ügyek státuszát is. Az alkalmazás lehetőséget biztosít az ügyfelek számára az ügyintézési folyamat interneten keresztüli nyomon követésére.

  • Ügyindítás

Az ügyindítás egy elektronikus űrlap benyújtását jelenti. A település és az ügy kiválasztása után az űrlapkitöltő alkalmazás segítségével az ügyfél kitölti az űrlapot, majd beküldi a települési önkormányzat hivatali tárhelyére. A címzett önkormányzat iratkezelője érkezteti a benyújtott űrlapot és iktatás után bekerül a megfelelő szakrendszerbe vagy eljut az ügyintézőhöz. Jelenleg az önkormányzat adó, ipar-, és kereskedelmi, hagyatéki leltár, birtokvédelmi, anyakönyvi és szociális ügyei támogatottak szakrendszeri fejlesztésekkel az önkormányzati ASP rendszeren keresztül, de az ún. e-Papír szolgáltatás segítségével bármilyen ezen kívüli ügy elektronikusan indítható. Az ügyindítás bejelentkezéshez és regisztrációhoz kötött szolgáltatás.

Az e-Papír szolgáltatás ITT érhető el.

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy e-Papír szolgáltatás útján kizárólag olyan kérelmet, iratot, egyéb beadványt nyújthat be, melyre az Önkormányzati Hivatali Portálon nincs rendszeresítve nyomtatvány (451/2016. (XII. 19.) kormányrendelet 7. § (1) bekezdés c) pontja)

Az Önkormányzati Hivatali Portál (OHP) az önkormányzati ASP-rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne.

 Önkormányzati Hivatali Portálon rendszeresített nyomtatványok: 

Általános adónyomtatványok

Adó- és értékbizonyítvány kiállítási kérelem

 
 
 
TELEFONSZÁMOK

KÖZPONTI SZÁM: 62 / 284-011
Titkárság 62 / 284-011 / 117
Adócsoport 62 / 284-011 / 111
Műszaki ügyintéző 62 / 284-011 / 115
Anyakönyvezető 62 / 284-011 / 112 vagy 118
Szociális ügyintéző 62 / 284-011 / 113
Pénzügyi Csoport
62 / 284-011 / 116
Pénztár 62 / 284-011 / 119

Ipar és kereskedelmi és

Kulturális ügyintéző

62 / 284-011 / 118
Járási ügysegéd 62 / 284-011 / 130

Központi e-mail:                           Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Jegyző:                                        Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Adócsoport:                                 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Műszaki ügyinzéző:                     Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Szociális ügyintéző:                     Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Pénzügy:                                     Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.


Polgármesteri hivatal ügyfélfogadási rendje

Hétfő 8 órától 16 óráig
Kedd 8 órától 12 óráig
Szerda 8 órától 16 óráig
Csütörtök Ügyfélfogadás nincs
Péntek 8 órától 12 óráig